• 1403/06/25 - 11:30
  • - تعداد بازدید: 23
  • - تعداد بازدیدکننده: 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حذف نسخه فیزیکی پایان نامه ها در دانشکده های دانشگاه

حذف نسخه فیزیکی پایان نامه ها در دانشکده های دانشگاه

به اطلاع می رساند بر اساس پیشنهاد رئیس کتابخانه مرکزی در سال 1401، با توجه به وجود مشکلات و موانعی همچون کمبود فضای فیزیکی کتابخانه ها و همچنین در راستای صرفه جویی در هزینه و وقت دانشجویان بر اساس مصوبه ی شورای پژوهشی دانشگاه و همچنینی توافق با مدیر محترم امور آموزش و تحصیلات تکمیلی جهت تصویب در شورای آموزشی دانشگاه، مصوب گردید بر اساس مراحل زیر، نسخه چاپی و الکترونیک پایان نامه/ رساله توسط دانشجویان از کتابخانه های دانشکده ای حذف و فقط به کتابخانه مرکزی تحویل داده شود؛ خواهشمند است دستور فرمایید واحد مربوطه در سطح دانشکده بصورت گسترده به دانشجویان اطلاع رسانی نماید. 1- یک نسخه چاپی و همچنین یک نسخه الکترونیک از پایان نامه شامل فایلword و pdf متن کامل پایان نامه (تمام صفحات ابتدایی، متن اصلی و صفحات انتهایی) باید بر روی CD (دارای قاب) قرار گرفته و توسط دانشجو به کتابخانه مرکزی تحویل داده شود. 2- تبصره 1- بر روی CD باید اطلاعات صفحه عنوان شامل لوگوی دانشگاه، نام دانشکده یا مرکز تحقیقاتی، عنوان کامل یا بخشی از عنوان پایان نامه/رساله (حداکثر 15 کلمه)، نام دانشجو، سال دفاع ، نام اساتید راهنما و مشاور چاپ شود. تبصره 2- فایل ها نباید فشرده و یا رمزگذاری شده باشند. تبصره 3- CD حاوی اطلاعات پایان نامه در دانشکده ها باید توسط امور پژوهشی دانشکده و در مراکز تحقیقاتی توسط ریاست مرکز ممهور گردد که به منزله تایید نهایی اصالت محتوای پایان نامه/رساله موجود است. تبصره 4- فرمت و نحوه نگارش پایان نامه های کلیه دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی باید یکسان و براساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه باشد که بزودی ابلاغ می گردد

کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

مدیر سایت
عکاس

مدیر سایت

سوالات متداول

چگونه مي توانم كتاب امانت بگيرم؟

براي امانت گرفتن بايد عضو كتابخانه دانشگاه به آدرس lib.lums.ac.ir شويد. پس از ورود به پورتال كتابخانه مركزي در قسمت "ثبت نام برخط در كتابخانه" اطلاعات و مدارك خود را بارگزاري نماييد. پس از انجام مراحل ثبت نام اطلاعات شما براي كتابخانه ارسال شده و پس از تاييد كتابدار و دريافت شماره عضويت مجاز هستيد كه كتاب به امانت بگيريد. براي اطلاعات بيشتر آيين نامه امانت را مطالعه نماييد.

تعداد مداركي كه كاربران مي توانند به امانت بگيرند  براي كليه كاركنان و  دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي 3 مدرك به مدت 15 روز ،  براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي عمومي 5 مدرك به مدت 15 روز و مدت امانت منابع براي دانشجويان دوره تخصص و اعضاي  هيأت علمي نيز 21 روز و به تعداد 7 كتاب مي­باشد.

تا چند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟

تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد

چگونه ميتوان منابع امانتي را تمديد كرد؟
به صورت تلفني و مراجعه حضوري
شماره تماس:  06633120233 داخلي 214
آيا امكان امانت گرفتن كتاب از طريق پورتال كتابخانه ديجيتال وجود دارد؟

خير فقط با مراجعه حضوري به كتابخانه مركزي دانشگاه و كتابخانه هاي وابسته امكان امانت منبع وجود دارد.

چگونه ميتوانم منابع مورد نظر را رزرو كنم؟
براي رزرو منابع مي توان به صورت حضوري و همچنين از طريق نرم افزار كاوش به آدرس
مراجعه نمود. پس از جستجوي مدرك با كليك بر نتيجه مورد نظر گزينه تقاضاي رزرو را انتخاب نماييد.