ردیف

عنوان کارگاه مدرس کارگاه

 

لینک خبر             

تاریخ برگزاری محتوا لیست حضور و غیاب لینک کارگاه جامعه شرکت کننده

1

 کارگاه نحوه دسترسی به مطالعات و پایگاه‌های داده علمی دکتر زارعی 16اردیبهشت سال 1404

(کارگاه غیرحضوری)

برای دانشجویان دانشکده دندانپزشکی

2

دوره آموزشی غیر حضوری اخلاق اطلاعات و حریم خصوصی

سرکارخانم مرضیه رشیدی پور این دوره بصورت غیرحضوری در بستر سامانه فیش برگزار شد 10 لغایت 18 تیرماه
 

دوره آموزشی غیرحضوری

کتابداران

 

 

3

 

 

 

دوره آموزشی مدیریت و ارزیابی مجموعه های دیجیتال

دکتر طاهریان این دوره بصورت غیرحضوری در بستر سامانه فیش برگزار شد 29 شهریور لغایت 2 مهرماه  

دوره آموزشی غیرحضوری

کتابداران

4

   

کارگاه آموزشی کتابخانه ها ی دیجیتال و مدیریت محتوا

 

 

سرکارخانم برشان این دوره بصورت حضوری در سالن اجتماعات  بیمارستان عشایر برگزار گردید  کلاس حضوری 15 مهرماه

کارگاه حضوری

کتابداران

 

 

5

 

 

 دوره آموزشی مدیریت حقوق دیجیتال و لایسنس ها

  این دوره بصورت حضوری در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید کلاس حضوری 5 آبان ماه

کارگاه حضوری

کتابداران

6

دوره آموزشی سواد دیجیتال پیشرفته و مبارزه با اطلاعات نادرست 

 

 

 

این دوره بصورت حضوری در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار گردید 

 

کلاس حضوری 19 آبان ماه

کارگاه حضوری

کتابداران

7

کارگاه دسترسی به منابع الکترونیک در دانشگاه

 

سرکارخانم ناهید حسینی چگنی

 

 

این دوره بصورت غیر حضوری در بستر اسکای روم برگزار گردید.

یکم آذرماه

کارگاه غیر حضوری

دانشجویان و کتابداران

8

مثلث سیاه بداخلاقی ها در انتشار با تمرکز بر،Predatory Mills،Citation Mills،Review Mills،Paper MillS

 

دکتر مژگان زارعی ونوول 

دکتر مینا محامی اسکویی

 

 

15 آذرماه

ساعت 14-16

 
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

سوالات متداول

چگونه مي توانم كتاب امانت بگيرم؟

براي امانت گرفتن بايد عضو كتابخانه دانشگاه به آدرس lib.lums.ac.ir شويد. پس از ورود به پورتال كتابخانه مركزي در قسمت "ثبت نام برخط در كتابخانه" اطلاعات و مدارك خود را بارگزاري نماييد. پس از انجام مراحل ثبت نام اطلاعات شما براي كتابخانه ارسال شده و پس از تاييد كتابدار و دريافت شماره عضويت مجاز هستيد كه كتاب به امانت بگيريد. براي اطلاعات بيشتر آيين نامه امانت را مطالعه نماييد.

تعداد مداركي كه كاربران مي توانند به امانت بگيرند  براي كليه كاركنان و  دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي 3 مدرك به مدت 15 روز ،  براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي عمومي 5 مدرك به مدت 15 روز و مدت امانت منابع براي دانشجويان دوره تخصص و اعضاي  هيأت علمي نيز 21 روز و به تعداد 7 كتاب مي­باشد.

تا چند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟

تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد

چگونه ميتوان منابع امانتي را تمديد كرد؟
به صورت تلفني و مراجعه حضوري
شماره تماس:  06633120233 داخلي 214
آيا امكان امانت گرفتن كتاب از طريق پورتال كتابخانه ديجيتال وجود دارد؟

خير فقط با مراجعه حضوري به كتابخانه مركزي دانشگاه و كتابخانه هاي وابسته امكان امانت منبع وجود دارد.

چگونه ميتوانم منابع مورد نظر را رزرو كنم؟
براي رزرو منابع مي توان به صورت حضوري و همچنين از طريق نرم افزار كاوش به آدرس
مراجعه نمود. پس از جستجوي مدرك با كليك بر نتيجه مورد نظر گزينه تقاضاي رزرو را انتخاب نماييد.