تهیه لیست سفارش ،فرایندخرید، و نیز امور مربوط به کتب اهدائی اشخاص حقیقی و حقوقی در این بخش انجام می شود. پس از انجام این امور کتب به بخش فهرست نویسی ارسال می گردد. اعضای هیات علمی, دانشجویان و کارکنان می توانند با تکمیل فرم سفارش کتاب, درخواست خود را برای بخش سفارش ارسال نمایند.
- لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
سوالات متداول
چگونه مي توانم كتاب امانت بگيرم؟
براي امانت گرفتن بايد عضو كتابخانه دانشگاه به آدرس lib.lums.ac.ir شويد. پس از ورود به پورتال كتابخانه مركزي در قسمت "ثبت نام برخط در كتابخانه" اطلاعات و مدارك خود را بارگزاري نماييد. پس از انجام مراحل ثبت نام اطلاعات شما براي كتابخانه ارسال شده و پس از تاييد كتابدار و دريافت شماره عضويت مجاز هستيد كه كتاب به امانت بگيريد. براي اطلاعات بيشتر آيين نامه امانت را مطالعه نماييد.
تعداد مداركي كه كاربران مي توانند به امانت بگيرند براي كليه كاركنان و دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي 3 مدرك به مدت 15 روز ، براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي عمومي 5 مدرك به مدت 15 روز و مدت امانت منابع براي دانشجويان دوره تخصص و اعضاي هيأت علمي نيز 21 روز و به تعداد 7 كتاب ميباشد.
تا چند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟
تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد
چگونه ميتوان منابع امانتي را تمديد كرد؟
آيا امكان امانت گرفتن كتاب از طريق پورتال كتابخانه ديجيتال وجود دارد؟
خير فقط با مراجعه حضوري به كتابخانه مركزي دانشگاه و كتابخانه هاي وابسته امكان امانت منبع وجود دارد.
چگونه ميتوانم منابع مورد نظر را رزرو كنم؟
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: