اخبار و اطلاعیه
آرشیوکاهش فعالیت آموزشی دانشکده ها و معاونت آموزشی به دلیل ناترازی انرژی
05 مرداد 1404
به اطلاع می رساند براساس هماهنگی بین معاونت های آموزشی و توسعه دانشگاه، فعالیت های آموزشی معاونت آموزشی و دانشکده ها بدلیل ناترازی انرژی و کاهش فعالیت های عادی آموزشی از تاریخ ۴ مرداد الی ۲۴ مرداد ۱۴۰۴ صرفا در روزهای دوشنبه هر هفته به صورت حضوری صورت می گیرد
برگزاری کارگاه چیستی علم سنجی،سنجش کمیت یا ارزیابی کیفیت
29 تیر 1404
در روز چهارشنبه 1 مرداد 1404 ساعت 8 الی 10 کارگاه علم سنجی:سنجش کمیت یا ارزیابی کیفیت بصورت آنلاین برگزار خواهد شد.
برگزاری آزمون اخلاق اطلاعات و حریم خصوصی برای کتابداران
08 تیر 1404
آزمون اخلاق اطلاعات و حریم خصوصی گروه کتابداران ساعت دوره : ۸ ساعت، پیش آزمون : ۱۰ تا ۱۱ تیرماه
اطلاعیهها
21 شهریور 1404
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل کتابخانه مرکزی و سالن آمفی تئاتر مجتمع پردیس کمالوند
17 شهریور 1404
گردهمایی کتابداران دانشگاهی برای تبادل تجربیات کاربرد هوش مصنوعی در بهبود خدمات کتابخانهای
30 اردیبهشت 1404
خرید 435 میلیونی کتاب برای کتابخانههای دانشگاه از سی و ششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
18 اردیبهشت 1404
تغییر ساعت کاری کتابخانه های دانشگاه علوم پزشکی از 20 اردیبهشت
17 اردیبهشت 1404
ثبت نام بن کتاب های یارانه ای نمایشگاه تهران
15 اردیبهشت 1404
برگزاری سی و ششمین نمایشگاه بین المللی تهران
14 اردیبهشت 1404
برگزاری کارگاه نحوه دسترسی به مطالعات و پایگاههای داده علمی
17 فروردین 1404
دسترسی به کلیه پایگاههای الکترونیکی از طریق کارگزار خصوصی از فروردین سال 1404 تا پایان اسفندماه
27 آبان 1403
تخفیف 50 درصدی از جریمه دیرکرد
26 شهریور 1403
راهنمای استفاده از RSS
25 شهریور 1403
حذف نسخه فیزیکی پایان نامه ها در دانشکده های دانشگاه
25 شهریور 1403
تازه های کتب کتابخانه مرکزی در شش ماه اول سال 1403
24 شهریور 1403
دوره آموزشی ضمن خدمت با عنوان حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی
23 شهریور 1403
کارگاه آشنایی با پایگاه اطلاعاتی PubMed و Scopus برگزار شد
19 شهریور 1403
کارگاه آشنایی با پایگاه اطلاعاتی PubMed و Scopus
20 مرداد 1403
کارگاه آشنایی با مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز
گالری فیلم و عکس
آرشیومعرفی
سوالات متداول
چگونه مي توانم كتاب امانت بگيرم؟
براي امانت گرفتن بايد عضو كتابخانه دانشگاه به آدرس lib.lums.ac.ir شويد. پس از ورود به پورتال كتابخانه مركزي در قسمت "ثبت نام برخط در كتابخانه" اطلاعات و مدارك خود را بارگزاري نماييد. پس از انجام مراحل ثبت نام اطلاعات شما براي كتابخانه ارسال شده و پس از تاييد كتابدار و دريافت شماره عضويت مجاز هستيد كه كتاب به امانت بگيريد. براي اطلاعات بيشتر آيين نامه امانت را مطالعه نماييد.
تعداد مداركي كه كاربران مي توانند به امانت بگيرند براي كليه كاركنان و دانشجويان مقطع كارداني و كارشناسي 3 مدرك به مدت 15 روز ، براي دانشجويان مقطع كارشناسي ارشد و دكتراي عمومي 5 مدرك به مدت 15 روز و مدت امانت منابع براي دانشجويان دوره تخصص و اعضاي هيأت علمي نيز 21 روز و به تعداد 7 كتاب ميباشد.
تا چند بار مي توان كتابي را تمديد كرد؟
تا سه بار در صورتي كه نسخه اي از كتاب در كتابخانه باشد و درخواست كننده نداشته باشد
چگونه ميتوان منابع امانتي را تمديد كرد؟
آيا امكان امانت گرفتن كتاب از طريق پورتال كتابخانه ديجيتال وجود دارد؟
خير فقط با مراجعه حضوري به كتابخانه مركزي دانشگاه و كتابخانه هاي وابسته امكان امانت منبع وجود دارد.
چگونه ميتوانم منابع مورد نظر را رزرو كنم؟
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: